Monday, June 29, 2009
...че резултатите ще дойдат - http://www.hotnews-bg.com/ :)
Да ни върви все така, с поглед към бъдещето! Браво на Екипа!

И за да се върнем се пак на вчерашните гоуеми последни наградки на Кан, ето го и гранда при тв филмите:



Ако не можете да разберете за какво иде реч, ТУК можете да разберете. Това е реклама на philips и тяхната уникален продукт Carousel за home cinema, който ще промени начина, по които се гледа филм вкъщи - паузираш и се разхождаш вътре във филмите. Да, да да!!! Ама не, Не, НЕ! току що разбрах от Жоро, криейтив директора, че това всъщност е просто experience enhancing начин да покажат колко е хубаво да гледаш филмите с резолюция 21:9, а не, че буквално можеш да паузираш и гледаш как някои си бърка в носа докато застрелват друг. Жалко, разочароваха ме (след като се почувствах тотално излъган;)

Естествено на Saatchi & Saatchi London T-mobile (общо ЦЕЛИ 10 награди), която взе и други viral и campaign призове тези месеци и която още в Sheffield я гледах:



Ето и едно злато за Public Health & Care, пак от UK.



Страхотна работа с музиката, страхотна история, която драматично води към есенцията на посланието. Една reverse история, която е ефектна в способа да покаже резулатат, който е очакван...

0 comments:

Post a Comment

Follow

share

About Me

My Photo
pe6o
I can#t describe myself and even if I could, I should not.
View my complete profile

Twitter