Monday, June 29, 2009
...че резултатите ще дойдат - http://www.hotnews-bg.com/ :)
Да ни върви все така, с поглед към бъдещето! Браво на Екипа!
И за да се върнем се пак на вчерашните гоуеми последни наградки на Кан, ето го и гранда при тв филмите:
Ако не можете да разберете за какво иде реч, ТУК можете да разберете. Това е реклама на philips и тяхната уникален продукт Carousel за home cinema, който ще промени начина, по които се гледа филм вкъщи - паузираш и се разхождаш вътре във филмите. Да, да да!!! Ама не, Не, НЕ! току що разбрах от Жоро, криейтив директора, че това всъщност е просто experience enhancing начин да покажат колко е хубаво да гледаш филмите с резолюция 21:9, а не, че буквално можеш да паузираш и гледаш как някои си бърка в носа докато застрелват друг. Жалко, разочароваха ме (след като се почувствах тотално излъган;)
Естествено на Saatchi & Saatchi London T-mobile (общо ЦЕЛИ 10 награди), която взе и други viral и campaign призове тези месеци и която още в Sheffield я гледах:
Ето и едно злато за Public Health & Care, пак от UK.
Страхотна работа с музиката, страхотна история, която драматично води към есенцията на посланието. Една reverse история, която е ефектна в способа да покаже резулатат, който е очакван...
Да ни върви все така, с поглед към бъдещето! Браво на Екипа!
И за да се върнем се пак на вчерашните гоуеми последни наградки на Кан, ето го и гранда при тв филмите:
Ако не можете да разберете за какво иде реч, ТУК можете да разберете. Това е реклама на philips и тяхната уникален продукт Carousel за home cinema, който ще промени начина, по които се гледа филм вкъщи - паузираш и се разхождаш вътре във филмите. Да, да да!!! Ама не, Не, НЕ! току що разбрах от Жоро, криейтив директора, че това всъщност е просто experience enhancing начин да покажат колко е хубаво да гледаш филмите с резолюция 21:9, а не, че буквално можеш да паузираш и гледаш как някои си бърка в носа докато застрелват друг. Жалко, разочароваха ме (след като се почувствах тотално излъган;)
Естествено на Saatchi & Saatchi London T-mobile (общо ЦЕЛИ 10 награди), която взе и други viral и campaign призове тези месеци и която още в Sheffield я гледах:
Ето и едно злато за Public Health & Care, пак от UK.
Страхотна работа с музиката, страхотна история, която драматично води към есенцията на посланието. Една reverse история, която е ефектна в способа да покаже резулатат, който е очакван...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Follow
share
About Me
Labels
Bulgaria
Bulgarian Folk
Cannes Lions
Coca-Cola
Discovery
FARA
Germany
Greatness
Guinness
Haiti
Heineken
Kevin Roberts
Mercedes-Benz
Nature
Nike
Philips
Saatchi Saatchi
Sheffield
Social Media
South Africa
StrivingtobeBetter
TED
WWF
adidas
admiration
ambient
art
babies
contagious
copycat
dance
dream
effective
fun
global
happiness
heartbeat
inspiration
lingerie
lovemarks
marketing
ogilvy
outdoor
puma
sarcasm
sex sex sex
spoof
succulent
vintage
war
Бат Бойко
България
ирония
конкурс
красота
мистерия
смях
My Blog List
-
-
-
-
-
50 неща, които искам да направя11 years ago
-
-
Чрезвичайна нуова год12 years ago
-
Незабелязано14 years ago
-
Свежа реклама на батерии14 years ago
0 comments:
Post a Comment