Monday, June 8, 2009
ненененеенне не мога :Д :Д :Д Енджой!!!
Много искам да си я анализирам, но красотата на спот-а е точно в ненужието от думи в самата и за самата реклама. точно 2 реплики, 2 реакции и 30 секунди са достатъчни на еди-си-коя агенция да покаже/иронизира/драматизира антиподите на този свят. На мъжете ни остава само да се счупим от смях, разбирайки какво е единственото нещо което може да ни докара да подскачаме като жените... хаха не мога, глейте го пак:)
Много искам да си я анализирам, но красотата на спот-а е точно в ненужието от думи в самата и за самата реклама. точно 2 реплики, 2 реакции и 30 секунди са достатъчни на еди-си-коя агенция да покаже/иронизира/драматизира антиподите на този свят. На мъжете ни остава само да се счупим от смях, разбирайки какво е единственото нещо което може да ни докара да подскачаме като жените... хаха не мога, глейте го пак:)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Follow
share
About Me
Labels
Bulgaria
Bulgarian Folk
Cannes Lions
Coca-Cola
Discovery
FARA
Germany
Greatness
Guinness
Haiti
Heineken
Kevin Roberts
Mercedes-Benz
Nature
Nike
Philips
Saatchi Saatchi
Sheffield
Social Media
South Africa
StrivingtobeBetter
TED
WWF
adidas
admiration
ambient
art
babies
contagious
copycat
dance
dream
effective
fun
global
happiness
heartbeat
inspiration
lingerie
lovemarks
marketing
ogilvy
outdoor
puma
sarcasm
sex sex sex
spoof
succulent
vintage
war
Бат Бойко
България
ирония
конкурс
красота
мистерия
смях
My Blog List
-
-
-
-
-
50 неща, които искам да направя11 years ago
-
-
Чрезвичайна нуова год12 years ago
-
Незабелязано14 years ago
-
Свежа реклама на батерии14 years ago
0 comments:
Post a Comment