Friday, June 12, 2009

4-та седмица в тази агенция и не знам дали бавно или бързо минава времето. Което е винаги хубаво, защото тези 2 крайности са показни сами по себе си за едностранието на дадено чувство, докато тези 4 седмици бяха наистина един реален професионален досег с рекламата, което бавно или бързо дава многостранни резултати: участвах със самочувствие в един аматьорски конкурс, спечелихме нови клиенти, опитвах се да давам идеи навсякъде, получих някакви похвали, запознах се с готини хора..абе много. И те първа готиното започва...
Нещото обаче, което недописва моята картинка е голямата картинка. А суровата истина е, че аз съм просто едно транзитно пухче в тази кипяща природа и ми остава още толкова време и точно когато ще съм набрал скорост, когато ще вкуса и от другите чинии (криейтивите) ще има едно голямо Довиждане. Липсва ми знанието, че мога да си изпълня цялото лято с работа и цялото сърце с готини идеи. А нали точно това е идеята на the underlying reason - прочутите lovemarks – да прокараш всичко през сърцето и да знаеш, че си дал всичко от себе си в този детайл, в този диалог, в тази картина или това послание. Знам, че Принадлежа тук, защото, както му написах на Милин преди месеци, аз живея за тези много вътрешни чувства и живея за да ги изразя. Мисля си, че с каквато и реклама да се зловим, това прокарване Трябва да ни е лежащото верую, за да изпълним сърцата на клиентите и на потребителите с нашата любов. За тези дни много съм чувал да се говори за lovemarks и много обичам 3-те основни й компонента, образуващи смисъла в съществуването й – мистерия, чувственост, интимност. И все си мисля, че при повече време тук с екипа, ще мога да прокарам тези мои 'марки' или елементи към общата ни работа и успехи...
Да, ама не, защото 2 месеца са само едно пухче. Оства ми само да се наслаждавам на момента и ако успея, и той на мен:)

0 comments:

Post a Comment

Follow

share

About Me

My Photo
pe6o
I can#t describe myself and even if I could, I should not.
View my complete profile

Twitter