Friday, June 12, 2009
3:55 PM |
Edit Post
4-та седмица в тази агенция и не знам дали бавно или бързо минава времето. Което е винаги хубаво, защото тези 2 крайности са показни сами по себе си за едностранието на дадено чувство, докато тези 4 седмици бяха наистина един реален професионален досег с рекламата, което бавно или бързо дава многостранни резултати: участвах със самочувствие в един аматьорски конкурс, спечелихме нови клиенти, опитвах се да давам идеи навсякъде, получих някакви похвали, запознах се с готини хора..абе много. И те първа готиното започва...
Нещото обаче, което недописва моята картинка е голямата картинка. А суровата истина е, че аз съм просто едно транзитно пухче в тази кипяща природа и ми остава още толкова време и точно когато ще съм набрал скорост, когато ще вкуса и от другите чинии (криейтивите) ще има едно голямо Довиждане. Липсва ми знанието, че мога да си изпълня цялото лято с работа и цялото сърце с готини идеи. А нали точно това е идеята на the underlying reason - прочутите lovemarks – да прокараш всичко през сърцето и да знаеш, че си дал всичко от себе си в този детайл, в този диалог, в тази картина или това послание. Знам, че Принадлежа тук, защото, както му написах на Милин преди месеци, аз живея за тези много вътрешни чувства и живея за да ги изразя. Мисля си, че с каквато и реклама да се зловим, това прокарване Трябва да ни е лежащото верую, за да изпълним сърцата на клиентите и на потребителите с нашата любов. За тези дни много съм чувал да се говори за lovemarks и много обичам 3-те основни й компонента, образуващи смисъла в съществуването й – мистерия, чувственост, интимност. И все си мисля, че при повече време тук с екипа, ще мога да прокарам тези мои 'марки' или елементи към общата ни работа и успехи...
Да, ама не, защото 2 месеца са само едно пухче. Оства ми само да се наслаждавам на момента и ако успея, и той на мен:)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Follow
share
About Me
Labels
adidas
admiration
ambient
art
babies
Bulgaria
Bulgarian Folk
Cannes Lions
Coca-Cola
contagious
copycat
dance
Discovery
dream
effective
FARA
fun
Germany
global
Greatness
Guinness
Haiti
happiness
heartbeat
Heineken
inspiration
Kevin Roberts
lingerie
lovemarks
marketing
Mercedes-Benz
Nature
Nike
ogilvy
outdoor
Philips
puma
Saatchi Saatchi
sarcasm
sex sex sex
Sheffield
Social Media
South Africa
spoof
StrivingtobeBetter
succulent
TED
vintage
war
WWF
Бат Бойко
България
ирония
конкурс
красота
мистерия
смях
My Blog List
-
-
-
-
-
50 неща, които искам да направя10 years ago
-
-
Чрезвичайна нуова год11 years ago
-
Незабелязано14 years ago
-
Свежа реклама на батерии14 years ago
0 comments:
Post a Comment