Thursday, June 11, 2009
Така, много емоции пак се насъбраха и не че се оплаквам ама... Първо вчера не спечелихме конкурса с идеите по долу, но се пак получихме утешителна наградка: фото кники и грамоти с печат от факултета по журналистика и масови комуникации по случай конкурса за социална реклама на име РЕкламация, която е част от фестивала дните на свободното слово дрън дрън. ТУК МОЖЕТЕ да видите всички произведения...


Аз, 'приятно учуден' като ме 'утешават':Р

Обстановката - мрачнчното подтискащо фояе на факултета зад ботаническата с 20 и кусор студенти подредили се в кръг и честно казано привидно супер незаинтересовани и една луда 'червена' мацка, няква от EURO RSG, неква агенцийка там КОНКУРЕНТ, която изтърси, че голяяяямата награда е 1 месец стаж при тях....и аз вече си представях как обявява моито име (нашето с gox) и отивам при нея и й казвам "не мерси, аз съм в Saatchi & Saatchi но мога ти взема телефона" :D :D



Първа награда все пак взе тоя горе, 2-ра година компютърни науки с адаптация на логото на mall of sofia със small souls и отдолу прибавено, че можеш да си купиш дори и приятелите. Не беше зле честно, а и пич някъв, хабер си нямаше коя е агенцията и въобще от реклама. Е такива хора ни трябват ;)

Иначе днес беше първата ми генерация на идеи за един проект, който не знам колко е зададен от клиента или е просто притурка на това, което ще им предложим, но въпреки всичко си е challenge. хах, тъй като съм супер оптимист, очаквайте супер идиотска реклама за паста за зъби :Д

Та това бяха продуктите на една много стойностна идея и нулева графична компетентност, в което лично мисля все пак, че се крие чара на поредицата. Мале мале. Нема си ги анализирам, че нема смисъл. То си е за всеки поотделно:)
Реките


Пън, който беше изложен и който публикувах по-надолу и за който, въпреки резултатите, получих готини отзиви


Пън, който не беше изложен!


За огрев...


Лека нощ:)

0 comments:

Post a Comment

Follow

share

About Me

My Photo
pe6o
I can#t describe myself and even if I could, I should not.
View my complete profile

Twitter