Wednesday, May 5, 2010
Wieden + Kennedy



Way + Kool

28 comments:

Почивки в Гърция и Турция said...

Уникални са- направо ме разбихте :))). Пздрави и успех за напред :) Мн як блог!

hotel Batihan said...

страхотно са много му харесват, това са уникални реклами, които всеки ще ги обича и ще ги запомни, аман вече от баналните реклами, писна ми да ги гледам по телевизията, поздрави до всички и до скоро, приятна вечер

Новини said...

Страхотна публикация. Продължавай в същия дух!

доставка на млечни продукти said...

Ххахаха, много смешна ирония с рекламата на Хонда :) Оригиналната реклама е много впечатляваща и показва как всичко е изпипано до последното зъбче в колелото. Направата на пародията е отнела не малко сили на твореца - хич не е кратка. Малко ми прилича на филма "От глупав по-глупав" :)

почивка бали said...

Страхотно е видеото пародия на хонда!

петър бояджиев said...

вие сте уникални, че коментирате тук.
браво и на вас! :)

почивки в чужбина said...

Тази реклама на Honda МИ Е ЕДНА ОТ ЛЮБИМИТЕ, ДА НЕ КАЖА И ЛЮБИМАТА МИ. МНОГО ПЪТИ СЪМ Я ГЛЕДАЛА И ВИНАГИ СЪМ БИЛА УДИВЕНА, OT умът, който не само е успял да я измисли, но и да я осъществи по такъв невероятен начин. Изпипана реклама до най-малката подробност с частите на колата и кое как бута следващият инструмент, нямам думи просто. При това е дълга реклама, но успяват да задържат вниманието на зрителя, което е най-важното. Втората реклама ме разсмя, с тези спортисти, един вид като малка пародия на предната реклама, но тук с хора. Желая им все по голям успех, все пак рекламата не бива да забравяме играе важна роля в бизнеса.

почивка бали said...

Това ми беше любимата реклама на Хонда. И въпреки, че вече я бях гледал няколко пъти и я знам много добре пак ми беше интересно да я гледам. Пародията на рекламата е много смешна и много добре са я направили и измислили. Даже е по-трудно да направиш пародия отколкото сериозната реклама. Ако има още подобни пародии на реклами постни ги да се посмеем :)

почивка бали said...

Като се разтърсиш се намират пародии на реклами. Намерих няколко в VBOX, ако ви се гледа http://vbox7.com/play:5d678b2a, но не са толкова добри като тази на хонда. Интересно е да си в маркетинговия бизнес. Понякога се чудя как им хрумват толкова добри идеи на тия хора?!

почивки лято 2012 в Чешме said...

И на мен ми е една от любимите реклами само заради сложността на изпълнението и идеята...

почивки лято 2012 в Чешме said...

Това е една от любимите ми реклами, които неми омръзват да гледам. Добре изпипана и до най-малкият детайл.

почистващи препарати said...

Пародията прилича на английска комедия. Тия двамата идиоти от къде са ги намерили да ги снимат?! Хахахаха... Оригинала си е сложен, определено. Трябва да си гений, за да го измислиш и режисираш! Браво на хората!

почистващи препарати said...

Това с оригването и диското много ме изкефи. Но най-якия момент в пародията е бягането по пътечките и потниците... За жалост не всичко разбрах, от това което казват. Ако имаше и субтитри... :)

натурална козметика said...

много интересни реклами - харесват ми - продължавайте да публикувате подобни интересни неща - очакваме ги с нетърпение - има много интересни постове, но сайта трябва да се поддържа и обновява - в очакване на нови постове - много поздрави и до скоро

savecard said...

Една невероятно направена реклама с много детайли.

частна детска ясла в София said...

Ако имаше повече подобни реклами, хората нямаше веднага да превключват канала, когато започват. Много добре са направени , реклами със смисъл и изпипани до детайл. Доста време е отнело и със сигурност е имало инженери, които разбират от частите на колите. Една от любимите ми реклами, която вече не я виждам по телевизиите.

парфюм said...

Само как се вдигат седалките.Реклама която гледаш без да мигаш , с огромно удоволствие, интерес и учудване как са успели до такава степен да изпипат нещата.Колко ли време им е отнело.Много ми допада и самият звук , който се чува особено на пирончетата. Определено са вдигнали високо летвата за следващите им продукции.От една гайка какво може да се направи.И с каква прецизност се включва колата.Дано отново направят нещо подобно.Това е реклама, която ще те накара да гледаш тези рекламни паузи, а не веднага да превключваш на друг канал.

карнавал Венеция 2013 said...

Страхотна реклама, гледам я със затаен дъх, колкото повече гледам, толкова повече виждам всички дребни неща,които има в една кола.Само как са се сетили да я направят и а знае знам, това се казва иновация и не знам следващите какви са, но явно не са били чак толкова качествени и запомнящи се.И самият шум от падането на всеки предмет е напълно реален, само дето са го увеличили, за да можем да му се насладим.Това се казва реклама.Бих искала да им повече като нея.Няма да има нужда да прещракваме канала като дойде момента на рекламите.

счетоводни къщи София said...

Много хубава реклама, от кога не бях попадала на нея!Хубаво са я измислици режисъорите.

доставка на кафе said...

Много добре измислена и направена реклама.Питам се и се чудя сега с това напредване на технологиите и уж толкова много специалисти имаме ,защо подобен тип реклами вече не се правят.А имаха огромен успех, дори и сега може да бие в някаква класация новите реклами, които са без идея и смисъл а за монтажът им да не говорим. Ето с такива реклами телевизиите биха ни задържа и на десет минутните паузи, вместо като почнат веднага да превключваме канала.Благодаря, че я споделихте с нас.

езиков Център said...

Това е един наистина изобретателен ум, който не само е успял да я измисли, но и да я осъществи по такъв невероятен начин. Изпипана реклама до най-малката подробност с частите на колата и кое как бута следващият инструмент, нямам думи просто. При това е дълга реклама, но успяват да задържат вниманието на зрителя, което е най-важното. Втората реклама ме разсмя, с тези спортисти, тя също е интересна, жалко , че по нашите телевизии от доста време липсват подобни качествени и тежки реклами.

почивка малта said...

Ееее колелото на хонда ме кефи. Страхотни реклами правят! А на пародията съм се смяла с пълно гърло. Гледах я 3 пъти и всеки път ме избива на смях. Много креативност има в нея и актьорско майсторство! Това се нарича истинско комедийно изкуство. От хонда трябва да ги наградят тези двамцата...

био продукти said...

И двете реклами са направени много прецизно и точно.С удоволствие да ги гледа човек.

дайвинг сипадан said...

хаха само как го пръска с вода при втората реклама. Уникална е големи мозъци е имало при направят и измислянето на този вид реклама.И двете са едни много запомнящи се и с голяма идея и доста трудно направени.Първата ми е една от любимите, макари толкова стара и сега може спокойно да се бие с новите реклами и според мен ще победи.Сайтът е невероятен. Винаги има нова информация и любопитна която те предрасполага да коментираш и да споделяш с=мнения, което доста трудно се постига особено при толкова голям избор на блогове, поздравления.

екскурзии нова година said...

Не се бях смяла толкова много на реклама.Тази пародия е уникално.Така добре е измислена и направена, че няма никакви забележки и музиката и този господин как се въргаля и денси аххахаха ей такива ако имаше повече реклами по телевизията, два ли някой щеше да превключва когато дойде време за тази пауза.Гумата кой знае от кой трактор са я взели, за да направят ефекта като с малкото винтче хахах.Колкото и пъти да я гледам все ми е забавно, ако имате още подобни , може спокойно да ги споделите и тях с нас.

екскурзии Португалия said...

С тези проснати потници във втората реклама доста се посмях. Измислена е както и направена идеално.Голяма смешна пародия. Чудя се как е издържал човека в килима, който се размотава и го бута една голяма гума. Нещо не мога да разбера точно на какъв език говорят, но на арабски или турски някакъв такъв ще да е хахаах супер са. Първата реклама ми е една от любимите, ето така би трябвало да изглеждат и сегашните,но уви, сега е важно нещо бързо и повърхностно да се направи и да не се постигне такъв запомнящ се ефект.

екскурзия дубай said...

Определено са дълги рекламите и въпреки това няма как да отделиш поглед от самият монитор или екран и гледаш с огромно желание и любопитство коя ще бъде следващата крачка кое винтче ще бутне нещо друго и така.Страхотна е помня колко се радвах като я пускаха по телевизията, сега вече е твърде стара. Пародията отдолу и с тази огромна гума ме накара да се смея с глас и то сама, добре че няма никой да не си помисли , че съм луда хаххаха направо ми се завива свят като го гледам как се върти и търкаля!

дайвинг said...

Една идеално изпипана реклама до най-малката подробност с частите на колата и кое как бута следващият инструмент, всичко е добре обмислено и изпълнено брилянтно. При това е дълга реклама, но успяват да задържат вниманието на зрителя, което е най-важното.Само как са се сетили да я направят и а знае знам, това се казва иновация и не знам следващите какви са, но явно не са били чак толкова качествени и запомнящи се.Има и чудесно озвучаване, ех къде отидоха тези реклами в днешно време не знам.

Post a Comment

Follow

share

About Me

My Photo
pe6o
I can#t describe myself and even if I could, I should not.
View my complete profile

Twitter