Saturday, March 13, 2010
5:21 PM |
Edit Post
First one is just a continuation of all its predecessors, but this time revealing much deeper intercultural value. What I mean is that it does, as every previous one, rely on the human spirits merging in a unity for a greater cause but at the same time accentuates on the essence of what we should all strive for – bringing happiness to the people around us and to those beyond our own boundaries:
Second one is so fresh that it you can actually suck the succulent flavor out of it. Conceptually it is about young people and the story is submerged into their world. What is fascinating, beyond the fact that 19 different countries will see it in their own languages and that will most probably invigorate the decreasing value of the brand, is that it sets the advertising bar in Bulgaria to a more challenging heights:
Third one needs no comments:
Second one is so fresh that it you can actually suck the succulent flavor out of it. Conceptually it is about young people and the story is submerged into their world. What is fascinating, beyond the fact that 19 different countries will see it in their own languages and that will most probably invigorate the decreasing value of the brand, is that it sets the advertising bar in Bulgaria to a more challenging heights:
Third one needs no comments:
Labels:
admiration,
Bulgaria,
effective,
happiness,
StrivingtobeBetter,
succulent,
България,
красота
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Follow
share
About Me
Labels
adidas
admiration
ambient
art
babies
Bulgaria
Bulgarian Folk
Cannes Lions
Coca-Cola
contagious
copycat
dance
Discovery
dream
effective
FARA
fun
Germany
global
Greatness
Guinness
Haiti
happiness
heartbeat
Heineken
inspiration
Kevin Roberts
lingerie
lovemarks
marketing
Mercedes-Benz
Nature
Nike
ogilvy
outdoor
Philips
puma
Saatchi Saatchi
sarcasm
sex sex sex
Sheffield
Social Media
South Africa
spoof
StrivingtobeBetter
succulent
TED
vintage
war
WWF
Бат Бойко
България
ирония
конкурс
красота
мистерия
смях
My Blog List
-
-
-
-
-
50 неща, които искам да направя10 years ago
-
-
Чрезвичайна нуова год11 years ago
-
Незабелязано14 years ago
-
Свежа реклама на батерии14 years ago
6 comments:
Amazing!!!
Indeed! :)
Оооо, последната реклама е тооооооолкова великолепна! Нямам думи! %) Пешо, те такива въздействащи да измисляш вбъдеще! =)(Спряха ли 'Рекламна пауза' в БГ? Имаше страхотни попадения там!) =) How's Germany treating you? ;)
SEUL?!? UNbelievable!
Радвам се, че ти харесват. И да - последната вече почват да я считат за бенчмарк в тази кауза. Силно се надявам да стигна такова ниво, но има време;) Germany is great, but could be greater;)
Доста късно, но да, Сеул! Не ми се връща, честно казано! Макар заради едната баница да го направя! :Р
Ще стигнеш и още как- напоследък забелязвам, че има напредък откъм финансиране на качествени проекти в България. Визирам 'Мисия Лондон' и 'Стъклен дом'-откъм режисьорско майсторство са добре и хубавото е, че се споснорират. Да продължават все така в индустрията! ;)
Как няма да ми харесват- аз май съм един от малкото запалени фенове, които искат 'Рекламна пауза' обратно в праймтайма! :)
Кога се прибираш?
много интересни реклами - харесват ми - продължавайте да публикувате подобни интересни неща - очакваме ги с нетърпение - има много интересни постове, но сайта трябва да се поддържа и обновява - в очакване на нови постове - много поздрави и до скоро
Post a Comment