Wednesday, May 13, 2009
Тази реклама заедно с Тази :)
Много интересни и заинтригуващи ТВ реклами, различни по своята цел но с голям общ целеви знаменател - да ти се набият в съзнанието, било то атакуващи разсъдъка и вечните чувства за отговорност и страх (първата) или вечния стремеж към по до-добра въшност и производните качества от такава.
Много ме радва първата за чистото си послание и най-вече борбата на душата да остане. Сякаш за пръв път някои решил да визуализира тази иначе толкова литературна 'борба' и то много семпло и ефективно. Героите не са важни, а техните (нашите) живот и душа и как бихме се 'преборили' да си ги запазим ако само затегнем коланите..
Втората ми напомня много за детските ми години (може би косвена цел да асоциира чувства на носталгия или наивност присъща на малките герои готови да повярват на качествата на продукта) но предлага една много семпла идея - способноста да правиш каквото поискаш. И са използвали лек мотив, такъв който не те кара да се отдръпнеш от посланието на рекламата тип 'да бе да, тая паста за зъби да е толкова добра и да си правя квото искам' ами просто го поставят в една 'лека' ситуация с деца, които принципно да ги убедиш не е трудно. Тук се наммеква на галантноста на продукта - не прави тя сичко, но ти помога достатъчно. И после естествно ти утвърждават за непреходноста му през целия ти живот ( усмивка за цял живот )
Смешното, което ти се набива е в парадоксалността и небрежността на главния герой и неговата история (тук вече идват и тънкостите на гласа му, визията, слънчевия ден и пр.:)
Та така, ке разсъждавам и в/у други мноооооого ху'аи рекламки.
Засега най-интересното е че се научих да да хипер-линквам...
Много интересни и заинтригуващи ТВ реклами, различни по своята цел но с голям общ целеви знаменател - да ти се набият в съзнанието, било то атакуващи разсъдъка и вечните чувства за отговорност и страх (първата) или вечния стремеж към по до-добра въшност и производните качества от такава.
Много ме радва първата за чистото си послание и най-вече борбата на душата да остане. Сякаш за пръв път някои решил да визуализира тази иначе толкова литературна 'борба' и то много семпло и ефективно. Героите не са важни, а техните (нашите) живот и душа и как бихме се 'преборили' да си ги запазим ако само затегнем коланите..
Втората ми напомня много за детските ми години (може би косвена цел да асоциира чувства на носталгия или наивност присъща на малките герои готови да повярват на качествата на продукта) но предлага една много семпла идея - способноста да правиш каквото поискаш. И са използвали лек мотив, такъв който не те кара да се отдръпнеш от посланието на рекламата тип 'да бе да, тая паста за зъби да е толкова добра и да си правя квото искам' ами просто го поставят в една 'лека' ситуация с деца, които принципно да ги убедиш не е трудно. Тук се наммеква на галантноста на продукта - не прави тя сичко, но ти помога достатъчно. И после естествно ти утвърждават за непреходноста му през целия ти живот ( усмивка за цял живот )
Смешното, което ти се набива е в парадоксалността и небрежността на главния герой и неговата история (тук вече идват и тънкостите на гласа му, визията, слънчевия ден и пр.:)
Та така, ке разсъждавам и в/у други мноооооого ху'аи рекламки.
Засега най-интересното е че се научих да да хипер-линквам...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Follow
share
About Me
Blog Archive
Labels
Bulgaria
Bulgarian Folk
Cannes Lions
Coca-Cola
Discovery
FARA
Germany
Greatness
Guinness
Haiti
Heineken
Kevin Roberts
Mercedes-Benz
Nature
Nike
Philips
Saatchi Saatchi
Sheffield
Social Media
South Africa
StrivingtobeBetter
TED
WWF
adidas
admiration
ambient
art
babies
contagious
copycat
dance
dream
effective
fun
global
happiness
heartbeat
inspiration
lingerie
lovemarks
marketing
ogilvy
outdoor
puma
sarcasm
sex sex sex
spoof
succulent
vintage
war
Бат Бойко
България
ирония
конкурс
красота
мистерия
смях
My Blog List
-
-
-
-
-
50 неща, които искам да направя11 years ago
-
-
Чрезвичайна нуова год12 years ago
-
Незабелязано14 years ago
-
Свежа реклама на батерии14 years ago
0 comments:
Post a Comment