Saturday, May 30, 2009
Неделя, последният ден на Май, преди си легна ( сигурно 4-5 4аса преди си легна):
Е нема такава седмица, такива 10 дена, по4на се от Първо изпращане на гоха и минчо, после балове та балове та черни и бели петна, работа та работа в Saatchi & Saatchi , черни и бели петна, Kevin Robert-ско запознанство, още изпращания та се стигна накрая до 4 4асова визита на чичо в Златица удостоена с нема-такова-задушено свинско (което на брат ми приятелката попита дали е пилешко) и за финал участие в една предизборна реклама ( но не за някоя партия, спокойно ) днес. Пунто.
Тук принципно ви съветвам да следите всичко свързано с работата в Сачи, защото ако не е всичко, не е всичко!:) Супер готиния блог на супер готиния колектив (подържан от супер Изи) и всичко за работата им и мен скоро можеби като по-така-част от нея. Работата де.
Това са ми шефчетата Милин & Кевин. Уникати.
А това е страхотния екип в "Идейната стая :)

И без много да отлагам, ако имате 6-7 минутки, вижте ТЕЗИ луди реклами от Супербол-а ин американо 2007,
като послендата (5:48) е просто трепач и сега се залавам търся инфо какво е направила на бранда тогава когато те решиха година по рано да по-спрат за малко рекламките си. Хо Хо. Анализа е пак свързан с това което предишно написах - вечния стремеж, но този пък към доброто, което побеждава. Основана в/у можеби наи-известната конзолна игра днешно време и таргетираща от малки до големи, тя съдава това усещане на значимост у мен, на това че продукта е символ на любовта, която е навсякъде около мен и теб и че точно аз (тук идва ролята на first person-a) мога да направя това значимо нещо и да намеря любовта, другата половинка от сърцето ми. Историйките в сюжета са обослувани чрез широкия спектър на цялото Американско-капиталистическо-световно общество като прехода от обир (лошо) до карнавала (гуд олд хепи-енд) е супер гот. Музиката е страшна, и нея трябва проуча, а тя заедно с посланието води до изключителния финал, слоган, да леко шаблон но просто перфектно избран.
Айде, дано сте го прочели това, създали интерес в себе си, погледнали линка и почувставли Любовта:)
" Cos its all comin back to you "
Е нема такава седмица, такива 10 дена, по4на се от Първо изпращане на гоха и минчо, после балове та балове та черни и бели петна, работа та работа в Saatchi & Saatchi , черни и бели петна, Kevin Robert-ско запознанство, още изпращания та се стигна накрая до 4 4асова визита на чичо в Златица удостоена с нема-такова-задушено свинско (което на брат ми приятелката попита дали е пилешко) и за финал участие в една предизборна реклама ( но не за някоя партия, спокойно ) днес. Пунто.
Това са ми шефчетата Милин & Кевин. Уникати.
А това е страхотния екип в "Идейната стая :)
И без много да отлагам, ако имате 6-7 минутки, вижте ТЕЗИ луди реклами от Супербол-а ин американо 2007,
като послендата (5:48) е просто трепач и сега се залавам търся инфо какво е направила на бранда тогава когато те решиха година по рано да по-спрат за малко рекламките си. Хо Хо. Анализа е пак свързан с това което предишно написах - вечния стремеж, но този пък към доброто, което побеждава. Основана в/у можеби наи-известната конзолна игра днешно време и таргетираща от малки до големи, тя съдава това усещане на значимост у мен, на това че продукта е символ на любовта, която е навсякъде около мен и теб и че точно аз (тук идва ролята на first person-a) мога да направя това значимо нещо и да намеря любовта, другата половинка от сърцето ми. Историйките в сюжета са обослувани чрез широкия спектър на цялото Американско-капиталистическо-световно общество като прехода от обир (лошо) до карнавала (гуд олд хепи-енд) е супер гот. Музиката е страшна, и нея трябва проуча, а тя заедно с посланието води до изключителния финал, слоган, да леко шаблон но просто перфектно избран.
Айде, дано сте го прочели това, създали интерес в себе си, погледнали линка и почувставли Любовта:)
" Cos its all comin back to you "
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Follow
share
About Me
Blog Archive
Labels
Bulgaria
Bulgarian Folk
Cannes Lions
Coca-Cola
Discovery
FARA
Germany
Greatness
Guinness
Haiti
Heineken
Kevin Roberts
Mercedes-Benz
Nature
Nike
Philips
Saatchi Saatchi
Sheffield
Social Media
South Africa
StrivingtobeBetter
TED
WWF
adidas
admiration
ambient
art
babies
contagious
copycat
dance
dream
effective
fun
global
happiness
heartbeat
inspiration
lingerie
lovemarks
marketing
ogilvy
outdoor
puma
sarcasm
sex sex sex
spoof
succulent
vintage
war
Бат Бойко
България
ирония
конкурс
красота
мистерия
смях
My Blog List
-
-
-
-
-
50 неща, които искам да направя11 years ago
-
-
Чрезвичайна нуова год12 years ago
-
Незабелязано14 years ago
-
Свежа реклама на батерии14 years ago
0 comments:
Post a Comment